Palautukset ja toimitusehdot
Palautukset
Verkkokaupan Tyytyväisyystakuu – reklamaatiot ja palautukset
Kiitämme tilauksestasi ja toivomme, että olet tyytyväinen palveluumme. Muussa tapauksessa sinulla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus tai osa siitä neljäntoista (14) päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja ehjiä alkuperäispakkauksessa.
Nopean ja helpon rahanpalautuksen mahdollistamiseksi ilmoitukset mahdollisista tuotepalautuksista ja reklamaatioista tulee tehdä osoitteeseen info@puheterapiatuotteet.fi
Miten toimin?
1. Ota yhteyttä osoitteeseen info@puheterapiatuotteet.fi
2. Yhteydenottosi jälkeen saat sähköpostiisi asiakasnumeromme, jonka avulla voit palauttaa tilauksesi Postiin veloituksetta.
3. Palauta tuotteet noutopaikkaan. Rahat palautetaan sinulle välittömästi, kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet lähetyksesi.
Asiakaspalautusten postiosoite:
Puheterapiatuotteet Finland Oy
Laivalahdenkaari 22 c 46
00810 Helsinki
Tilaus- ja toimitusehdot
Nämä tilaus- ja toimitusehdot koskevat Puheterapiatuotteet.fi-verkkokauppaa.
Verkkokaupasta tilaaminen
Kaikkiin tilauksiin sovelletaan näitä Puheterapiatuotteet.fi tilaus- ja toimitusehtoja. Teidän tulee tutustua kulloinkin voimassa oleviin tilaus- ja toimitusehtoihin ja hyväksymällä ehdot pääsette tekemään tilauksia verkkokaupasta.
Minimiostos ja toimituskulut
Tilauksillamme ei ole minimitilausrajaa. Tilauksen toimituskulut vaihtelevat postipaketin painon ja koon mukaan. Ohessa esimerkkejä postimaksusta:
POSTIPAKETTI 5.90 €. Tilaus toimitetaan Economy-postipakettina lähimpään Postin toimipisteeseen.
KOTIPAKETTI 11.70 € Tilaus toimitetaan asiakkaan kotiovelle yleensä lähetystä seuraavana arkipäivänä klo 9-21 välillä.
Asiakkaan puhelinnumero on välttämätön tieto, sillä Posti ilmoittaa toimitusajankohdan etukäteen.Tilauksen toimituskulut näkyvät ostoskorissa kun olet valinnut toimitustavan.
Tilauksen toimittaminen
Tilauksen toimittaminen edellyttää tilaukseen liittyvän maksuvelvollisuuden hyväksymisen. Toimitamme tilaukset asiakkaan valitsemaan noutopisteeseen Manner-Suomessa.
Toimitamme myös Ahvenanmaalle.
Postitamme tilauksen heti samana päivänä tai viimeistään seuraavana arkipäivänä. Mikäli tuote on tilapäisesti loppu, sitä ei ole mahdollista lisätä verkkokaupan ostoskoriin, mutta sen tuotetietoja voi katsella. Tilauksen maksamisen jälkeen tilaukseen ei voida tehdä enää muutoksia, sillä sen käsittely on jo alkanut.
Emme toimita tuotteita jälkitoimituksella. Jos toimitetusta tilauksesta on puuttunut tuote/tuotteita, tulee asiakkaan ilmoittaa puuttuneista tuotteista suoraan osoitteeseen info@puheterapiatuotteet.fi tai soittaa numeroon 045 633 2262
Mikäli asiakas ei nouda lähetystä, kauppaa ei katsota peruutetuksi, vaan sopimus raukeaa seitsemän (7) päivän kuluttua siitä, kun asiakkaalle on ilmoitettu tuotteen olevan noudettavissa noutopisteestä. Puheterapiatuotteet Oy:llä on oikeus veloittaa asiakkaalta tuotteen toimituksesta ja palautuksesta aiheutuneet kustannukset, jotka vähennetään asiakkaalle palautettavasta alkuperäisestä ostoksen summasta. Asiakas on velvollinen ilmoittamaan Puheterapiatuotteet Finland Oy:lle erikseen kaupan peruuttamisesta osoitteeseen info@puheterapiatuotteet.fi.
Mikäli asiakas ei ole noutanut pakettia määräaikaan mennessä ja paketti palautuu lähettäjälle ja asiakas haluaa paketin itselleen, on lähettäjällä oikeus veloittaa uudelleen postimaksu paketin uudelleen lähettämisestä.
Hinnat
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Kampanja- ja tarjoushinnat ovat voimassa mainitun kampanjan ajan tai niin kauan kun tuotteita riittää. Tuotteen mahdollisesti voimassaoleva tarjous on näkyvissä tuotteen tuotekortilla ja hinta lasketaan automaattisesti ostoskorissa. Tarjouksia tai alennuksia ei myönnetä jälkikäteen.
Puheterapiatuotteet Finland Oy pidättää oikeuden muuttaa kampanjoiden voimassaoloaikoja, tuotteiden hintoja ja toimituskuluja.
Maksaminen
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Jos haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.
Maksutavat
Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet
Käytössänne on kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet.
Korttimaksut (Visa, Visa Electron, MasterCard ja Business Eurocard)
Laskulla ostaminen
Yrityksillä sekä yhteisöillä on mahdollisuus ostaa verkkolaskulla tai laskulla.
– Maksuehto on 14 päivää netto. Viivästyskorko on seitsemän prosenttia (7 %) + kulloinkin voimassa olevan korkolain mukainen viitekorko.
– Maksuhuomautuksesta veloitamme viisi (5) euroa.
– Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta.
Viallinen tuote
Huomattuanne virheen tuotteessa, olkaa yhteydessä asiakaspalveluumme. Ilmoittakaa tällöin tilaajan nimi, tilausnumero, tuotteen nimi/numero ja selvitys virheestä.
Asiakaspalvelu:
info@puheterapiatuotteet.fi
puh. 045 633 2262
Palautukset
Asiakkaalla on oikeus peruuttaa kauppa neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta ilmoittamalla siitä osoitteeseen info@puheterapiatuotteet.fi. Tuotteet on palautettava Puheterapiatuotteet Finland Oy:lle viivytyksettä ja viimeistään neljäntoista (14) päivän kuluessa ilmoituksen tekemisestä. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja edelleen myyntiin kelpaavassa kunnossa.
Jos haluatte palauttaa tuotteen, tehkää siitä ilmoitus osoitteeseen info@puheterapiatuotteet.fi
Kun olette tehneet palautusilmoituksen osoitteeseen info@puheterapiatuotteet.fi, pakatkaa tuotteet huolellisesti niiden alkuperäiseen laatikkoon. Viekää laatikko siihen noutopisteeseen, mistä lähetyksen nouditte ja ilmoittakaa kyseessä olevan asiakaspalautus. Puheterapiatuotteet Finland Oy vastaa tuotteen palauttamisesta johtuvista tavanomaisista postikuluista, mikäli palautus tehdään näiden tilaus- ja toimitusehtojen mukaisesti. Jos haluatte palauttaa kotiinkuljetuksella tilatun tuotteen, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluun (info@puheterapiatuotteet.fi). Puheterapiatuotteet Finland Oy ei vastaanota postiennakolla tehtyjä palautuksia. Asiakas vastaa ehtojen vastaisesti tehdyn palautuksen aiheuttamista posti- ja käsittelykuluista.
Kun palautuksenne saapuu Puheterapiatuotteet Finland Oy:lle, tuotteet tarkistetaan ja mikäli ne täyttävät palautusehdot, rahat palautuvat teille sillä maksutavalla, jolla olette ostaneet tuotteen. Ehtojen vastaisesti palautettua tuotetta ei hyvitetä eikä tuotetta palauteta takaisin asiakkaalle.
Asiakkaalla ei ole oikeutta ottaa tuotetta käyttöön tutustuessaan siihen ennen tuotteen palautusta. Jos palautettua tuotetta on vastoin asiakkaan huolenpitovelvollisuutta käytetty, Puheterapiatuotteet Oy:llä on oikeus periä teiltä 100% arvonalennusta tuotteen hinnasta sekä lisäksi palautuskulut.
Rajoitukset palautusoikeudessa kuluttajansuojalain 6. luvun 16 § mukaisesti:
Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin. Hygienia- ja intiimituotteita ovat esimerkiksi purutuubit, juomamukit. pillit sekä juomapullot.
Markkinointi
Asiakkaalta luvan saatuaan Puheterapiatuotteet Finland Oy voi lähettää tiedotteita sekä markkinointi- ja kampanjaviestejä postitse tai sähköpostitse.
Ylivoimainen este
Puheterapiatuotteet Finland Oy ei vastaa viivästyksistä ja vahingoista, jotka johtuvat Puheterapiatuotteet Finland Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä, jota se ei ole voinut kohtuudella ennakoida tai jonka seurauksia se ei voi välttää. Ylivoimaiseksi esteeksi katsotaan esimerkiksi työtaistelutoimenpiteet, henkilökunnan sairastuminen, tuonti- ja vientikiellot sekä häiriöt kuljetuksissa. Mikäli ylivoimainen este jatkuu yli kaksi (2) kuukautta, on sekä Puheterapiatuotteet Finland Oy:llä että asiakkaalla oikeus purkaa tilaukset ilman vahingonkorvaus- tai viivästysseuraamuksia.
Ehtojen muuttaminen
Puheterapiatuotteet Finland Oy voi muuttaa tilaus- ja toimitusehtoja esimerkiksi lakimuutosten vuoksi. Viimeisimmät tiedot muutoksista löytyvät näistä tilaus- ja toimitusehdoista. Näette tiedon viimeisimmästä päivityksestä ehtojen alussa olevasta päivämäärästä.
Tietosuoja
Puheterapiatuotteet Finland Oy on sitoutunut suojelemaan yksityisyyttänne ja huolehtimaan asiakastietojenne asianmukaisesta käsittelystä ja säilyttämisestä. Kaikki tiedonsiirto ja maksut tapahtuvat suojatun yhteyden kautta. Voitte tarvittaessa lukea lisää kerätyistä ja tallennetuista asiakastiedoista sekä niiden käsittelyn tarkoituksesta tietosuojaselosteesta.
Käytämme internetsivuillamme evästeitä (cookies) tai muita vastaavia teknologioita. Sivujen asianmukaisen toiminnan kannalta on tarpeellista, että internetselain sallii evästeet tai vastaavat teknologiat. Niiden avulla kerätään teknisiä tietoja ja tietoja sivujen käytöstä. Tämä mahdollistaa myös sivujen kehittämisen vastaamaan paremmin asiakkaiden tarpeita.
Evästeet
Kävijän tietokoneelle voidaan ajoittain siirtää ns. evästeitä (“cookies”).
Evästeillä voidaan kerätä tietoja esimerkiksi miltä sivulta olet siirtynyt osoitteeseen, mitä www-sivujamme olet selannut ja milloin, mitä selainta käytät, mikä on näyttösi resoluutio ja käyttöjärjestelmä, sekä mikä on tietokoneesi IP -osoite eli mistä Internet -osoitteesta lähettämäsi tiedot tulevat ja minne ne vastaanotetaan.
Evästetietojen avulla Palvelun kävijämääriä voidaan seurata Puheterapiatuotteet Finland Oy:n ja sen yhteistyökumppaneiden toimesta sekä analysoida ja kehittää kävijöitä paremmin palvelevaksi.
Kävijällä on mahdollisuus estää evästeiden käyttö muuttamalla selaimensa asetuksia siten, että selain ei salli evästeiden tallentamista. Kävijä hyväksyy, että joidenkin palveluiden osalta evästeiden käytön estäminen saattaa kuitenkin vaikuttaa palvelun toiminnallisuuteen.
Sovellettava laki
Näihin tilaus- ja toimitusehtoihin sovelletaan Suomen lakia.
Osapuolet pyrkivät ensisijaisesti neuvotteluteitse ratkaisemaan tilaus- ja toimitusehdoista tai niiden soveltamisesta aiheutuvat erimielisyydet.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Mikäli neuvottelut eivät johda sovintoratkaisuun, erimielisyydet ratkaistaan Suomessa Tuusulan käräjäoikeudessa.